Girls Over Stars
Girls Over Stars

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین


 
معلوم نیست.....

شــــــــــــــلام به همگی....خوبید؟خوشید؟سلامتید؟من به شخصه نخیر..........

انگار واسه ما یه روز خوشی نیومده....والا....دو روز ذوق کردیم باید ازممغمون بیاد....و اما چرا؟؟؟؟

دلیلش اینکه من و یکی از دوستم از روز شروع ذوقا یَک سوتیایی میدیم که خودمونم تو کفش می مونیم و نمیتونیم جم و جورش کنیم....هنوز من خوبم که پیش دوستام گل کاری میکنم اون بدتره که پیش معلم میگه.....اصن وضی.....افتضاح.....و ایشون همه ی این کارهارو از چشم من و جنابی که باعث شده میبیند....اینطوری بشه منو نمیذازه از 1 متری تی وی رد شم.....

 

و اما دلیل اصلی...با مشکی مینویسم چون همچو عزاست....نیدونید که....

امروز اینجانبان دانش آموزان کلاس 2R سکته ی ناقصی زدیم که قراره فردا تبدیل بشه به سکته ی کـــامــــل پس از دریافت دست گل های به آب داده شده و نامه هایی که به دست چپمان داده می شوند...........

و امکان دارد تا مدت ها ممنوع الورود به نت بشویَم.....گوش شیطون کر.....

طبق محاسباتی که کردیوم معدل حاصل اینجانب را راضی نمی نماید....البته من خودم که نمیتونم خودمو ممنوع الورود به نت کنم...اصلا امکان پذیر نیست.....ولی مهم والدین گرامی بنده هستند که عایا مرا عفو کرده و اجازه ی ورود میدهند یا باید ممنوع الورود باشم؟؟؟!!!!سوال این است.....دعـــــا کنید بسی زیــــــــــــاد.....

پس اگر ،احیانا،خدایی ناکرده اینجانب مدت ها در نت حضور نداشته باشم علت این است.....

ایشالا که همچین اتفاقی نیوفتد و امشب در سر والدین گرامی لوستر روشن شود...الهی آمین....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, توسط S4 group